Torebkowanie

Woreczki foliowe znajdują bardzo szerokie zastosowanie w niemal każdej dziedzinie produkcji, usług i handlu. Z jednej strony umożliwiają konfekcjonowanie przedmiotów i pakowanie ich w zestawach do jednego opakowania. Z drugiej strony dzięki swoim właściwościom chronią produkty przed negatywnym działaniem różnych czynników zewnętrznych. Każdą z tych funkcji można rozpatrywać na wiele sposobów zależnie od tego, co jest pakowane i w jakim celu.

Torebkowanie jako sposób na ochronę produktów

Torebki foliowe wyróżniają się wieloma cechami, dzięki którym są doskonałym materiałem ochronnym dla wielu produktów. Szczególnie są doceniane w branży spożywczej, gdzie tak ważne jest odizolowanie produktów żywnościowych od zanieczyszczeń. Wrogiem wielu towarów jest też wilgoć, której dobra torebka foliowa nie przepuszcza. Dodając do tego możliwość trwałego zamknięcia woreczka za pomocą zgrzewarki, zawartość można też chronić przed dostępem powietrza i drobnoustrojów.

W takim rozumieniu torebkowanie produktów spożywczych, ale też materiałów delikatnych i podatnych na zniszczenia zabezpiecza przed brudem, bakteriami, wilgocią, utratą trwałości czy uszkodzeniem mechanicznym. W przypadku materiałów drukowanych czy delikatnych folie tworzą barierę pomiędzy nimi a innymi przedmiotami, zabezpieczając je przed ścieraniem powierzchni.

Torebkowanie jako element wizerunku marki

Woreczki foliowe, również te wykonane z ekologicznych surowców, są dostępne wielu różnych kształtach i formach. Stwarza to szerokie możliwości w dopasowaniu opakowania do wielkości i kształtu pakowanego produktu. W efekcie otrzymuje on atrakcyjny wygląd i zachowuje swoją wysoką jakość. To jeden z wielu kroków budowania marki.

Dostarczamy gotowe woreczki w bardzo różnorodnych kształtach, w zależności od Twoich potrzeb. Są to opakowania:

  • ze zgrzewem bocznym,

  • ze zgrzewem tylnym,

  • z fałdą boczną,

  • skosy typu V-shape do ziół, kwiatów, warzyw,

  • stojące z rozkładanym dnem doypack,

  • stabilo,

  • stand UP – pouches,

  • pouch,

  • flowpack.

Każdy z takich wzorów może stworzyć unikalną oprawę dla konkretnego produktu. Możliwości pod tym względem są niemal nieograniczone, jeśli dodać kolorystykę, wymiary, sposoby zamykania czy dodatkowe usprawnienia, takie jak np. perforacja. Na tworzenie wizerunku marki wpływa też możliwość naniesienia nadruku w postaci logo czy innego symbolu identyfikującego produkt z marką. Dzięki tym opcjom torebkowanie sprawia, że klient chętniej i z większym zaufaniem sięga po produkty danego wytwórcy. Dodatkowym atutem jest wykorzystanie do pakowania materiałów ekologicznych i biodegradowalnych, które wpisują się w obecne trendy.

Torebkowanie jako usprawnienie przechowywania i transportu detali

Trzecią niewątpliwą zaletą torebkowania produktów jest ich porządkowanie. Dołączenie zestawu wkrętów montażowych do huśtawki, naklejek informacyjnych do sprzętu AGD czy akcesoriów do glukometru medycznego pozwala klientowi szybko odnaleźć potrzebne detale. Usprawnia też pakowanie na ostatnim etapie produkcji i ułatwia przewożenie czy magazynowanie. Opakowania, które dostarczamy klientom, wyróżniają się wysoką jakością, trwałością, estetyką i dużym zróżnicowaniem. Szeroka oferta pozwoli na wybór woreczków optymalnie dostosowanych do asortymentu danej branży.

Torebkowanie

Pliki Cookie

Używamy cookies, aby nasza strona internetowa działała prawidłowo i aby stale ulepszać nasze usługi. Szczegółowe informacje na temat celu ich używania oraz możliwość zmian ustawień plików cookies znajdują się w Polityce prywatności.

Klikając AKCEPTUJĘ WSZYSTKO, wyrażasz zgodę na korzystanie z technologii takich jak cookies i na przetwarzanie przez Pałucka Drukarnia Opakowań Sp. z o.o. ul. Zielona 10, 88-430 Janowiec Wielkopolski Twoich danych osobowych w celach analitycznych i pozostałych, szczegółowo opisanych w Polityce prywatności. Zgodę możesz wycofać poprzez zmianę ustawień w polityce prywatności.

Klikając Odrzuć, wyrażasz zgodę na korzystanie tylko z „technicznych” (wymaganych) cookies

Techniczne

Pliki cookie umożliwiające funkcjonowanie strony internetowej. Są to obowiązkowe pliki cookie, bez nich strona internetowa może nie działać.

Analityczne

Pliki cookie są wykorzystywane przez nasz dział marketingu w celu poprawy jakości korzystania z naszego serwisu. Jeśli wyrażasz zgodę na używanie marketingowych plików cookie, strona internetowa umożliwi działanie usłudze Google . Oznacza to, że pliki cookie będą używane przez Google Analytics oraz Google Tag Manager.

Akceptuj Odrzuć