Na sukces sprzedażowy firmy składa się wiele elementów, począwszy od skutecznej reklamy, która dociera do konsumenta, po jego bezpośredni kontakt z produktem. Nie jest tajemnicą, że znaczna część decyzji zakupowych jest podejmowana pod wpływem wrażeń wzrokowych. Na przykład piękne, kolorowe opakowanie perfum doskonale zaprezentuje się na domowej toaletce, nawet jeśli zapach nie do końca przekonuje klienta.
W przyciąganiu uwagi konsumentów opakowania odgrywają znaczącą rolę. Dlatego powinny być estetyczne, funkcjonalne, ale też wyjątkowe pod względem wzorniczym. Nie bez znaczenia jest unikalny design, który sprawi, że produkt będzie rozpoznawalny i jednoznacznie kojarzony z konkretnym smakiem, składem czy działaniem. W osiąganiu takich efektów pomagają stosowane przez nas techniki uszlachetniania opakowań.
COLD-SEAL i inne innowacyjne technologie
Jako specjaliści w dziedzinie produkcji opakowań opartej o wieloletnie badania i poszukiwanie optymalnych rozwiązań wiemy, jak zmienić banalną osłonę batonika czy czekolady w magnes przyciągający klienta. Nasze opakowania są nie tylko piękne, ale przede wszystkim funkcjonalne.
Dzięki innowacyjnym technologiom nadajemy im szlachetny wygląd. Uszlachetnianie opakowań wykonujemy metodami takimi jak:
COLD-SEAL – specjalna metoda nakładania selektywnego kleju do zgrzewania na zimno, która umożliwia płynne otwarcie opakowania oraz jego kilkukrotne zamknięcie. Rozwiązanie znajdujące zastosowanie na szybkich liniach pakujących np. przy produkcji czekolad lub lodów;
LAKIER ANTYFOG – specjalna powłoka lakieru nakładana na folię, która zapobiega zaparowaniu produktu, utrzymując jego estetyczny wygląd. Rozwiązanie to znajduje zastosowanie np. przy pakowaniu świeżych warzyw i owoców;
PAPER TOUCH – gdy chcesz uzyskać efekt papieru czy retro na swoim opakowaniu;
LAKIER SILK TOUCH – szlachetne, eleganckie i jedwabiste w dotyku opakowanie;
LAKIER MATOWY – nadaje bardziej naturalny wygląd, likwidując połysk folii;
INSERTING – jeżeli potrzebujesz więcej niż 8 kolorów na swoim opakowaniu, możemy wydrukować je dla Ciebie, zachowując dopasowanie kolorów i dbając o ekonomię realizacji Twojego zlecenia.
Uszlachetnianie opakowań jako element budowania wizerunku marki
Popularne powiedzenie mówi, że człowiek je oczami, a dopiero kiedy nasyci wzrok, sięga po produkt i go konsumuje. Potwierdzeniem tej prawidłowości są każde codzienne zakupy spożywcze, podczas których klient wybiera najpiękniejsze pomarańcze, najbardziej czerwone jabłka i przyciągające uwagę kolorami pudełko z herbatą. Uszlachetnianie opakowań ma więc ogromne znaczenie dla tworzenia oprawy produktu, która zachęci konsumenta, a nawet zmusi go do sięgnięcia po ten konkretny wyrób.
Równie ważna jest funkcjonalność. Otwarcie opakowania biszkoptów czy czekolady nie powinno wymuszać zjedzenia całej zawartości na raz. Klient chętniej sięgnie po takie produkty, które można wielokrotnie otwierać i zamykać, na dłużej rozkładając przyjemność konsumpcji. W osiągnięciu tego efektu pomaga metoda COLD-SEAL. Proponujemy uszlachetnianie opakowań metodami COLD-SEAL, PAPER TOUCH, INSERTING lub lakierowania. Dobierzemy tę, która najlepiej pasuje do Twojego zlecenia.