Studio graficzne

Opakowania produktów pełnią wiele istotnych funkcji, dzięki którym nie tylko zwiększa się sprzedaż asortymentu. Dzięki nim towary dłużej zachowują swoje cechy funkcjonalne i jakość. Ich podstawowym przeznaczeniem jest ochrona zawartości, ale są też środkiem komunikacji pomiędzy producentem i konsumentem. Tę ostatnią umożliwia nadruk, zawierający atrakcyjną grafikę i istotne treści. Aby był on chwytliwy i zachęcał do sięgnięcia po produkt z półki, powinien być odpowiednio zaprojektowany, z zastosowaniem zasad kompozycji i dostępnych technik graficznych.

Znaczenie dobrej grafiki na opakowaniu produktu

Stworzenie idealnej grafiki, która zwróci uwagę konsumenta i zostanie przez niego zapamiętana, nie należy do łatwych zadań. Do osiągnięcia dobrych efektów niezbędne są wiedza i doświadczenie z zakresu projektowania graficznego. Nie wystarczy jedynie amatorskie stworzenie kompozycji w podręcznym programie komputerowym. Liczą się nawet niewielkie niuanse. Istotą dobrej grafiki są:

  • zestaw kolorów często identyfikujący klienta,

  • rozkład i wielkość elementów,

  • wielkość i krój czcionki,

  • przekaz zawarty w treści i obrazie,

  • widoczność i rozpoznawalność detali,

  • harmonia lub dynamika kompozycji.

Dobre opakowanie, które przyczynia się do zwiększenia sprzedaży i pozwala budować renomę marki, wymaga perfekcji. Powinno być funkcjonalne, trwałe, estetyczne, atrakcyjne w kształcie i wygodne dla użytkownika. Musi też dobrze chronić produkt przed zniszczeniem i być przyjazne dla środowiska.

Aby pomóc naszym klientom w przygotowaniu idealnego opakowania, stworzyliśmy studio graficzne. Zatrudnieni w nim specjaliści to osoby z dużym doświadczeniem i pasją, znające specyfikę każdej branży. Dzięki temu mogą pokierować klienta w tworzeniu optymalnych opakowań kosmetyków, produktów spożywczych czy elektroniki.

Opieka nad projektem i klientem od podstaw

Nasza firma działa na rynku opakowań już ćwierć wieku. Dlatego mamy za sobą wiele wykonanych projektów i zgromadziliśmy mnóstwo cennych doświadczeń. Wykorzystujemy je nie tylko do fizycznego wyprodukowania opakowań na kosmetyki czy proszki do prania. Nasze studio graficzne zapewnia też klientom kompleksową pomoc na każdym etapie projektu.

Zachęcamy do skorzystania z usług projektowania i produkcji opakowań. Nasi graficy zadbają o prawidłowe przygotowanie Twojego pliku do druku.

Z naszymi Klientami współpracujemy już od najwcześniejszego etapu projektowania, biorąc czynny udział w kreacji jego designu. Dzięki temu mają oni pewność, że wydrukowane opakowanie będzie wiernym odzwierciedleniem projektu graficznego. Przygotujemy również wizualizację wyglądu opakowania a po akceptacji projektu proof cyfrowy.

Projektujemy opakowania przyjazne środowisku

Nasza firma od wielu lat już pracuje nad rozwiązaniami, które będą bardziej przyjazne dla środowiska. Doskonale wiemy, że setki tysięcy opakowań produktów po otwarciu trafią na śmietnik. Dlatego studio graficzne wykonuje projekty, które są realizowane z materiałów podatnych na recykling, biodegradowalnych i bezpiecznych dla natury. Chcesz zlecić projekt i wykonanie opakowania na kawę czy kosmetyki? Masz własny projekt, ale nie wiesz, czy jest odpowiedni?

W naszym studio graficznym znajdziesz odpowiednią pomoc.

Centrum badawczo –
rozwojowe

Prawdziwym motorem postępu jest innowacyjność – Bill Gates

Pouczająca myśl słynnego amerykańskiego informatyka i biznesmena stanowi motto, którym kierujemy się w naszej pracy. Słuszność tego stwierdzenia została niejednokrotnie potwierdzona nie tylko w karierze samego Billa Gatesa, ale też wielu innych przedsiębiorców, którzy wychodząc od podstaw, doczekali się spektakularnych sukcesów. Dlatego wiemy, że bez poszukiwania nowych rozwiązań technologicznych i ciągłego udoskonalania produktów nasza firma wciąż pozostawałaby w tyle za konkurencją. Nie godzimy się na to i dlatego dokładamy wszelkich starań, aby wciąż iść do przodu.

Jesteśmy otwarci na wszelkie nowości zarówno we wzornictwie, jak i technologii. Dlatego nieustannie śledzimy trendy rynkowe. Mamy świadomość dynamiki rynku i wciąż zmieniających się potrzeb czy oczekiwań. Dotyczy to zarówno konsumentów, jak i producentów. W celu stworzenia odpowiednich warunków do poszukiwań otworzyliśmy nowoczesne centrum badawczo-rozwojowe. To w nim specjaliści z dziedziny chemii, fizyki, laboranci oraz wielu innych pracowników badają, testują i udoskonalają kolejne produkty. Chcemy, aby nie tylko były one jak najlepsze, ale też aby wykraczały poza obecne standardy, sprawdzając się także w przyszłości.

Gruntowna kontrola produktów

Wiemy, jak ważna jest w obecnych czasach najwyższa jakość. Dążąc do niej, stawiamy sobie ambitne cele i nieustannie podnosimy poprzeczkę. Właśnie dlatego zainwestowaliśmy w nowoczesne centrum badawczo-rozwojowe. Dzięki temu gwarantujemy nie tylko pełne bezpieczeństwo Twojego produktu w naszym opakowaniu, ale też tworzymy innowacyjne rozwiązania. Zanim towar do Ciebie dotrze, poddamy go drobiazgowym badaniom, testom i analizom, dbając o spokój Twojego biznesu. Certyfikat BRC, który uzyskaliśmy i aktywnie stosujemy, jest również dowodem doskonałej jakości każdego opakowania. Wysokie standardy dotyczą zarówno opakowań przeznaczonych dla branży spożywczej jak i tych zaliczanych do trzeciej kategorii BRC – dotyczącej jakości oraz bezpieczeństwa produktów typu non-food.

Stawiamy na przyszłość i ekologię

Jako specjaliści w produkcji opakowań zdajemy sobie sprawę, że nawet najpiękniejsza oprawa produktu szybko trafia do kosza. Nie chcemy przyczyniać się do dalszego powiększania gór śmieci, dlatego nieustannie pracujemy nad tworzeniem opakowań przyjaznych środowisku. Nasze centrum badawczo-rozwojowe jest idealnym miejscem do testowania nowych materiałów biodegradowalnych czy podatnych na recykling. Pierwszym efektem pracy są opakowania ecodoypack wykonane z tworzywa będącego efektem laminacji PE/PE i nadającego się do recyklingu.

Tym, co nas wyróżnia, jest też wspomniany wyżej certyfikat BRC. Jest on przyznawany m.in. firmom działającym w branży opakowań i przetwórstwa żywności. Jego celem jest zapewnienie bezpieczeństwa pakowania produktów spożywczych, oparte o bardzo wysokie standardy produkcyjne. Nasze centrum badawczo-rozwojowe czuwa nad ich przestrzeganiem, dzięki czemu gwarantujemy, że wszelkie produkty żywnościowe są bezpieczne w naszych opakowaniach.

Torebkowanie

Woreczki foliowe znajdują bardzo szerokie zastosowanie w niemal każdej dziedzinie produkcji, usług i handlu. Z jednej strony umożliwiają konfekcjonowanie przedmiotów i pakowanie ich w zestawach do jednego opakowania. Z drugiej strony dzięki swoim właściwościom chronią produkty przed negatywnym działaniem różnych czynników zewnętrznych. Każdą z tych funkcji można rozpatrywać na wiele sposobów zależnie od tego, co jest pakowane i w jakim celu.

Torebkowanie jako sposób na ochronę produktów

Torebki foliowe wyróżniają się wieloma cechami, dzięki którym są doskonałym materiałem ochronnym dla wielu produktów. Szczególnie są doceniane w branży spożywczej, gdzie tak ważne jest odizolowanie produktów żywnościowych od zanieczyszczeń. Wrogiem wielu towarów jest też wilgoć, której dobra torebka foliowa nie przepuszcza. Dodając do tego możliwość trwałego zamknięcia woreczka za pomocą zgrzewarki, zawartość można też chronić przed dostępem powietrza i drobnoustrojów.

W takim rozumieniu torebkowanie produktów spożywczych, ale też materiałów delikatnych i podatnych na zniszczenia zabezpiecza przed brudem, bakteriami, wilgocią, utratą trwałości czy uszkodzeniem mechanicznym. W przypadku materiałów drukowanych czy delikatnych folie tworzą barierę pomiędzy nimi a innymi przedmiotami, zabezpieczając je przed ścieraniem powierzchni.

Torebkowanie jako element wizerunku marki

Woreczki foliowe, również te wykonane z ekologicznych surowców, są dostępne wielu różnych kształtach i formach. Stwarza to szerokie możliwości w dopasowaniu opakowania do wielkości i kształtu pakowanego produktu. W efekcie otrzymuje on atrakcyjny wygląd i zachowuje swoją wysoką jakość. To jeden z wielu kroków budowania marki.

Dostarczamy gotowe woreczki w bardzo różnorodnych kształtach, w zależności od Twoich potrzeb. Są to opakowania:

  • ze zgrzewem bocznym,

  • ze zgrzewem tylnym,

  • z fałdą boczną,

  • skosy typu V-shape do ziół, kwiatów, warzyw,

  • stojące z rozkładanym dnem doypack,

  • stabilo,

  • stand UP – pouches,

  • pouch,

  • flowpack.

Każdy z takich wzorów może stworzyć unikalną oprawę dla konkretnego produktu. Możliwości pod tym względem są niemal nieograniczone, jeśli dodać kolorystykę, wymiary, sposoby zamykania czy dodatkowe usprawnienia, takie jak np. perforacja. Na tworzenie wizerunku marki wpływa też możliwość naniesienia nadruku w postaci logo czy innego symbolu identyfikującego produkt z marką. Dzięki tym opcjom torebkowanie sprawia, że klient chętniej i z większym zaufaniem sięga po produkty danego wytwórcy. Dodatkowym atutem jest wykorzystanie do pakowania materiałów ekologicznych i biodegradowalnych, które wpisują się w obecne trendy.

Torebkowanie jako usprawnienie przechowywania i transportu detali

Trzecią niewątpliwą zaletą torebkowania produktów jest ich porządkowanie. Dołączenie zestawu wkrętów montażowych do huśtawki, naklejek informacyjnych do sprzętu AGD czy akcesoriów do glukometru medycznego pozwala klientowi szybko odnaleźć potrzebne detale. Usprawnia też pakowanie na ostatnim etapie produkcji i ułatwia przewożenie czy magazynowanie. Opakowania, które dostarczamy klientom, wyróżniają się wysoką jakością, trwałością, estetyką i dużym zróżnicowaniem. Szeroka oferta pozwoli na wybór woreczków optymalnie dostosowanych do asortymentu danej branży.

Perforacja i Laser

Opakowanie produktu ma chronić zawartość przed uszkodzeniem czy utratą jego walorów i funkcjonalności. Ochrona ta ma różny zakres zależnie od tego, czy w woreczku foliowym lub papierowej torebce jest umieszczany mix sałat, zestaw uszczelek czy kosmetyk. Poza zabezpieczeniem przed uszkodzeniem, brudem czy utratą trwałości, powinno ono także zapewniać odpowiednie warunki dla produktu i być funkcjonalne. Perforacja i laser pomagają osiągnąć te cele.

Perforacja jako ochrona świeżych warzyw

W branży spożywczej wyjątkowo cenione są opakowania, które całkowicie izolują produkt od zewnętrznego otoczenia. Foliowa torebka szczelnie zamknięta zgrzewem chroni przed dostępem tlenu, który sprzyja rozwojowi drobnoustrojów. Dodatkowo stosuje się też pakowanie próżniowe lub w osłonie gazów technicznych, które uniemożliwiają rozwój drobnoustrojów odpowiedzialnych za psucie się żywności. Nie zawsze jednak taka szczelność jest korzystna i pożądana.

Jeśli pakujesz w swojej firmie wspomniany wcześniej mix sałat, szpinak, truskawki, pomidorki czy inne zielone warzywa lub owoce, warunkiem zachowania ich świeżości jest zapewnienie dostępu powietrza. Jak pogodzić tę potrzebę z potrzebą ochrony produktu w transporcie i sprzedaży? Odpowiedzią jest perforacja torebek.

Niewielkie otworki wykonane w materiale zapewnią dostęp tlenu, dzięki któremu zielone części roślin nadal będą oddychać. Ale to nie wszystko. Wśród zalet perforacji można też wymienić:

  • ochronę produktów przed zaparowywaniem (np. pieczywa),

  • wyparowywanie nadmiaru wilgoci czy soków na zewnątrz opakowania, dzięki czemu wilgoć nie gromadzi się torebce i nie sprzyja procesom gnilnym,

  • wymiana gazowa pomiędzy wnętrzem a otoczeniem,

  • przedłużenie trwałości produktów,

  • zachowanie ich pierwotnego wyglądu.

Zależnie od wielkości woreczka i potrzeb pakowanego produktu możemy wykonać perforację o średnicy od 2 do 14 mm.

Nacięcie laserowe jako funkcjonalne otwarcie opakowania

Konsumenci każdego dnia kupują w sklepach produkty spożywcze, kosmetyki i różne drobiazgi pakowane w szczelnie zamknięte woreczki foliowe. Takich artykułów są tysiące, począwszy od kawy czy zup w proszku, przez orzeszki ziemne, po opakowania uzupełniające mydła w płynie czy żelu do golenia. Prawie każdy przynajmniej raz w życiu zmagał się z problemem otwarcia torebki z zawartością w sytuacji, gdy nie miał dostępu do nożyczek lub innego ostrego narzędzia. Taka sytuacja frustruje i sprawia, że klient po raz drugi nie wybierze tego produktu.

Jeśli chcesz zmienić tę sytuację, proponujemy Ci precyzyjne nacięcie laserowe. Wykonane na całej szerokości opakowania, pozwala jednym pociągnięciem oddzielić jego górną część, zapewniając dostęp do zawartości. Nacięcie laserowe jest wykonywane bardzo precyzyjnie, dzięki czemu torebka nadal pozostaje cała i pełni swoje funkcje ochronne. Stosowana przez nas technologia gwarantuje, że część powyżej nacięcia nie oddzieli się samodzielnie.

Perforacja i laser to dwie techniki stosowane przez nas w celu dostosowania opakowań do konkretnych produktów. Możesz je wykorzystać w branży spożywczej, ale też chemicznej, elektronicznej i wielu innych, w których wygodne otwarcie czy dostęp powietrza do zawartości mają znaczenie.

Laminacja Rozpuszczalnikowa i Bezrozpuszczalnikowa

Opakowania foliowe w zasadzie mają charakter uniwersalny, gdyż znajdują zastosowanie w niemal każdej branży. Jednak pomimo wielu ich pozytywnych cech i właściwości fizykochemicznych, nie są to produkty idealne i nie zawsze spełniają oczekiwania producentów. Standardowa folia bowiem ma nie tylko określone parametry wytrzymałościowe, ale też nie przepuszcza powietrza, wilgoci i jest elastyczna. Przez to może zmieniać swoje kształty. Jedną z metod zmiany jej parametrów jest laminacja.

Na czym polega laminacja rozpuszczalnikowa i bezrozpuszczalnikowa?

Produkcja opakowań w naszej firmie jest dostosowywana do potrzeb, jakie mają producenci żywności, chemii gospodarczej, kosmetyków czy elektroniki. Chociaż elastyczność i nieprzepuszczalność folii, z których powstają nasze opakowania, jest dużym atutem, niektóre produkty wymagają skuteczniejszej ochrony. Szczególnie dotyczy to artykułów płynnych umieszczanych w woreczkach, które pod wpływem przelewania się substancji mogą zmieniać kształt.

Laminacja rozpuszczalnikowa i bezrozpuszczalnikowa to dwie pokrewne metody zwiększania wytrzymałości folii. Polegają one na sklejaniu ze sobą za pomocą specjalnych klejów kilku warstw folii. W efekcie gotowy materiał zyskuje dodatkowe cechy takie jak:

  • wyższa wytrzymałość mechaniczna,

  • odporność na rozciąganie i odkształcenia,

  • odporność na przebicie,

  • sztywność, która chroni zawartość opakowania przed nadmiernym zgniataniem,

  • optymalne właściwości barierowe,

  • estetyczny wygląd.

Laminacja bezrozpuszczalnikowa i rozpuszczalnikowa – różnice

Podstawową różnicą pomiędzy wymienionymi typami laminacji jest rodzaj zastosowanego kleju. Ma on przede wszystkim znaczenie dla produktów żywnościowych, kosmetyków czy farmaceutyków, w których przypadku dodatkowe związki chemiczne mogą prowadzić do skażenia wyrobu i obniżenia jego wartości. Laminacja bezrozpuszczalnikowa jest też bardziej przyjazna środowisku zwłaszcza, jeśli opakowanie zostało wykonane z ekologicznych materiałów biodegradowalnych. Wiele takich opakowań jest uznawanych za kompostowalne. Zastosowanie kleju z zawartością rozpuszczalników dyskwalifikowałoby je jako składnik kompostu zgodnie z odpowiednimi normami.

Do laminacji bezrozpuszczalnikowej stosuje się dwuskładnikowe kleje poliuretanowe stanowiące mieszankę żywicy i utwardzacza. Na skutek reakcji tych składników dochodzi do ich związania się i wytworzenia spójnej warstwy pomiędzy arkuszami folii. Otrzymany materiał jest transparentny, wytrzymały fizycznie, bezzapachowy, elastyczny, odporny na starzenie i podatny na drukowanie czy zgrzewanie.

W przypadku laminacji rozpuszczalnikowej stosuje się kleje dwuskładnikowe (żywica i utwardzacz) oraz rozpuszczalnik, którym najczęściej jest octan etylu. Produkty tego typu są bardziej elastyczne i mają większy połysk. Nadają się do pakowania żywności. Laminacja każdego typu pozwala na tworzenie folii o liczbie warstw od 2 do 4. Pozwala to na dostosowanie parametrów opakowania miękkiego do charakteru umieszczanych w nim produktów.

Aplikacja Cold Seal oraz uszlachetnianie opakowań

Na sukces sprzedażowy firmy składa się wiele elementów, począwszy od skutecznej reklamy, która dociera do konsumenta, po jego bezpośredni kontakt z produktem. Nie jest tajemnicą, że znaczna część decyzji zakupowych jest podejmowana pod wpływem wrażeń wzrokowych. Na przykład piękne, kolorowe opakowanie perfum doskonale zaprezentuje się na domowej toaletce, nawet jeśli zapach nie do końca przekonuje klienta.

W przyciąganiu uwagi konsumentów opakowania odgrywają znaczącą rolę. Dlatego powinny być estetyczne, funkcjonalne, ale też wyjątkowe pod względem wzorniczym. Nie bez znaczenia jest unikalny design, który sprawi, że produkt będzie rozpoznawalny i jednoznacznie kojarzony z konkretnym smakiem, składem czy działaniem. W osiąganiu takich efektów pomagają stosowane przez nas techniki uszlachetniania opakowań.

COLD-SEAL i inne innowacyjne technologie

Jako specjaliści w dziedzinie produkcji opakowań opartej o wieloletnie badania i poszukiwanie optymalnych rozwiązań wiemy, jak zmienić banalną osłonę batonika czy czekolady w magnes przyciągający klienta. Nasze opakowania są nie tylko piękne, ale przede wszystkim funkcjonalne.

Dzięki innowacyjnym technologiom nadajemy im szlachetny wygląd. Uszlachetnianie opakowań wykonujemy metodami takimi jak:

  • COLD-SEAL – specjalna metoda nakładania selektywnego kleju do zgrzewania na zimno, która umożliwia płynne otwarcie opakowania oraz jego kilkukrotne zamknięcie. Rozwiązanie znajdujące zastosowanie na szybkich liniach pakujących np. przy produkcji czekolad lub lodów;

  • LAKIER ANTYFOG – specjalna powłoka lakieru nakładana na folię, która zapobiega zaparowaniu produktu, utrzymując jego estetyczny wygląd. Rozwiązanie to znajduje zastosowanie np. przy pakowaniu świeżych warzyw i owoców;

  • PAPER TOUCH – gdy chcesz uzyskać efekt papieru czy retro na swoim opakowaniu;

  • LAKIER SILK TOUCH – szlachetne, eleganckie i jedwabiste w dotyku opakowanie;

  • LAKIER MATOWY – nadaje bardziej naturalny wygląd, likwidując połysk folii;

  • INSERTING – jeżeli potrzebujesz więcej niż 8 kolorów na swoim opakowaniu, możemy wydrukować je dla Ciebie, zachowując dopasowanie kolorów i dbając o ekonomię realizacji Twojego zlecenia.

Uszlachetnianie opakowań jako element budowania wizerunku marki

Popularne powiedzenie mówi, że człowiek je oczami, a dopiero kiedy nasyci wzrok, sięga po produkt i go konsumuje. Potwierdzeniem tej prawidłowości są każde codzienne zakupy spożywcze, podczas których klient wybiera najpiękniejsze pomarańcze, najbardziej czerwone jabłka i przyciągające uwagę kolorami pudełko z herbatą. Uszlachetnianie opakowań ma więc ogromne znaczenie dla tworzenia oprawy produktu, która zachęci konsumenta, a nawet zmusi go do sięgnięcia po ten konkretny wyrób.

Równie ważna jest funkcjonalność. Otwarcie opakowania biszkoptów czy czekolady nie powinno wymuszać zjedzenia całej zawartości na raz. Klient chętniej sięgnie po takie produkty, które można wielokrotnie otwierać i zamykać, na dłużej rozkładając przyjemność konsumpcji. W osiągnięciu tego efektu pomaga metoda COLD-SEAL. Proponujemy uszlachetnianie opakowań metodami COLD-SEAL, PAPER TOUCH, INSERTING lub lakierowania. Dobierzemy tę, która najlepiej pasuje do Twojego zlecenia.

Druk flexo

Jednym z elementów, który wyróżnia opakowania produktów wśród tysięcy innych artykułów na półkach sklepowych, jest nadruk. Jego zadaniem jest nie tylko identyfikacja zawartości opakowania, ale też przekazanie konsumentowi konkretnej informacji czy przyciągnięcie jego uwagi atrakcyjnym wyglądem. Z tego powodu nadruk powinien być czytelny, atrakcyjny kompozycyjnie i wykonany sprawdzoną techniką. Na opakowaniach foliowych najlepiej sprawdza się technika fleksograficzna.

Czym jest druk flexo?

Druk fleksograficzny wynaleziono w 1853 roku, w którym powstała pierwsza elastyczna płyta do drukowania. Początkowo stosowano barwniki anilinowe, które były nietrwałe i brudzące. Dlatego też druk flexo był kojarzony z niską jakością i tanimi produktami. Obecnie technologia druku wypukłego przeżywa przysłowiową drugą młodość, oferując szerokie możliwości nanoszenia wzorów, grafik i napisów na opakowaniach. Do jej realizacji stosuje się szybkoschnące płynne farby drukarskie, a cechą charakterystyczną druku flexo jest elastyczna forma drukarska.

Metoda fleksograficzna jest realizowana za pomocą czterech wałków:

  • nanoszącego farbę,

  • aniloxowego, z charakterystycznymi zagłębieniami, w które znika barwnik,

  • formowego, z elastyczną formą drukową wytwarzaną głównie z fotopolimeru

  • dociskowego, odpowiadającego za odbicie obrazu na podłożu.

Druk flexo cieszy się obecnie dużym powodzeniem ze względu na jego liczne zalety:

  • jest stosunkowo tani,

  • gwarantuje wysoki poziom estetyczny wydruku,

  • może być wykonywany na wielu podłożach, od folii syntetycznych, po papier,

  • sprawdza się na podłożach gładkich i chropowatych,

  • gwarantuje doskonałe odwzorowanie obrazów o dużej rozdzielczości,

  • jest jedną z najbardziej ekologicznych technik druku (farby nie zawierają rozpuszczalników).

Metoda fleksograficzna ma już ponad 170 lat, a pomimo to wciąż jest stosowana w praktyce i cieszy się dużym powodzeniem. Przechodzi też nieustanne zmiany w celu udoskonalania jej efektów i obniżania kosztów wykonania.

Technika fleksograficzna w drukowaniu opakowań

Jeżeli istnieje sposób by zrobić to lepiej, znajdź go – Thomas Edison

To motto towarzyszy nam nieustannie, skłaniając do poszukiwania najlepszych rozwiązań w produkcji opakowań ekologicznych, estetycznych, trwałych i dostosowanych do oczekiwań klienta. Serce naszej firmy stanowi produkcja, która drukuje Twoje opakowania na dwóch kompatybilnych maszynach fleksograficznych ONYX UTECO. Dzięki systemowi Color Quality i własnej mieszalni farb Ink Formulation zapewniamy powtarzalność koloru przy każdym druku. System BST do automatycznej kontroli druku wspiera drukarza w zapewnianiu najwyższej jakości wydrukowanych opakowań.

Stosowana przez nas technika fleksograficzna jest uniwersalna, dlatego pozwala nam na wykonywanie nadruków na różnych typach opakowań elastycznych i foliowych woreczków na produkty. Uzyskane efekty z pewnością korzystnie wpłyną na zauważalność wyrobu i przyczynią się do zwiększenia poziomu jego sprzedaży. Wykonujemy druk flexo zgodnie z wytycznymi klienta oraz dostarczonym projektem.